Met een glimlach aan de slag bij DB Keukens
Team Klantbeleving zorgt ervoor dat klanten kunnen rekenen op de beste service. Jij bent degene die de klant helpt tijdens de verdere reis, van de eerste vragen tot de uiteindelijke plaatsing van hun nieuwe keuken. Jouw rol is essentieel om te zorgen dat iedere klant zich gehoord en gewaardeerd voelt. We lossen problemen op, bieden ondersteuning en zorgen voor een positieve ervaring bij elke stap. Samen met je collega’s zet je net dat stapje extra om ervoor te zorgen dat elke klant tevreden terugkijkt op hun keuze voor DB Keukens. Ons doel? Elke klant een 9+ ervaring bieden. Hier draait het om persoonlijke aandacht, proactief handelen en ervoor zorgen dat alles vlekkeloos verloopt.
Wat maakt
DB Keukens zo bijzonder
Begonnen in 1991 met de verkoop van keukens vanuit de auto bij de klanten thuis, is DB KeukenGroep inmiddels uitgegroeid tot een solide familiebedrijf met 8 vestigingen door heel Nederland en ruim 300 betrokken medewerkers. We regelen alles: van de verkoop in de showroom tot de aftersales na de montage. Dit doen we vanuit onze ‘afspraak is afspraak-mentaliteit’.
Er heerst een warm familiegevoel bij DB KeukenGroep. We willen niet alleen tevreden klanten, maar ook tevreden medewerkers. We denken graag met je mee. Ben jij binnenkort onze nieuwe collega?
Aandacht voor detail
Bekijk de video en ontdek hoe het is om te werken bij DB Keukens.